В першу чергу слід розуміти, що від своєчасного проведення діагностики несправностей підвіски залежить маневреність, стійкість і, найголовніше, Ваша безпека на дорогах.
Підвіска автомобіля постійно відчуває сильні навантаження і особливо схильна до зносу. Фахівці рекомендують проводити діагностику ходової частини не рідше ніж 1 раз при пробігу 10-12 тис. км, а також при виявленні перших ознак її несправності.
Як можуть проявлятися несправності підвіски?
- Поява сторонніх стукотів при русі по нерівній дорозі
- Гул при рівномірному русі автомобіля
- Виникнення люфту (вільного ходу) рульового колеса
- Нестійкість автомобіля при русі на великих швидкостях
- Збільшення крену кузова в поворотах
- Збільшення гальмівного шляху
- Передчасне спрацьовування системи ABS при гальмуванні на нерівній дорозі та ін.
При виявленні подібних ознак несправності підвіски автотранспорту необхідно провести діагностику та ремонт підвіски. За результатами перевірки можна зробити висновок щодо необхідності проведення регулювальних робіт, проточування або заміни гальмівних дисків та барабанів, заміни амортизаторів, заміни запчастин ходової частини автомобіля.
Візуальна діагностика ходової частини автомобіля дозволяє виявити та конкретизувати пошкодження деталей підвіски:
- шарнірів та пильників рульових наконечників
- кульових опор
- пильників привідних валів
- ступичних підшипників
- сайлент-блоків
- амортизаторів
- опор амортизаторів
- інших елементів підвіски