Щітки склоочисника слід перевіряти кожні шість місяців і замінювати мінімум раз на рік. Якщо двірники погано прилягають до поверхні скла, їх гума пошкоджена або втратила еластичність, вони можуть почати скрипіти, залишати розводи та смуги, погіршувати видимість.
Візуальний огляд: перевіряємо стан щіток після зимової експлуатації
Взимку двірникам доводиться працювати в екстремальних умовах. Мороз, обмерзання скла, дощ, бруд негативно впливають як на гумові компоненти, так і на конструкцію та кріплення склоочисників. Тому після зими й напередодні сезону весняних злив слід провести огляд і оцінити стан щіток.
Звернути увагу слід на:
- Стан каркаса – чи немає корозії металу, особливо на стиках і кріпленнях.
- Гумову кромку – чи немає тріщин, розривів та інших пошкоджень. Особливо уважно перевірте наявність закруглених країв, які перешкоджають контакту щітки склоочисника з лобовим склом, знижуючи якість очищення.
- Рівномірність прилягання щітки – зношений або пошкоджений двірник не буде точно відповідати формі лобового скла, залишаючи неочищені зони на склі.
- Важіль – переконайтеся, що щітка надійно встановлена на тримачі склоочисника.
Поради з обслуговування: як досягнути відмінних результатів очищення
Регулярне обслуговування щіток склоочисників допоможе забезпечити максимальну видимість, а, значить, вашу безпеку на дорозі.
- Регулярно очищайте лобове скло і гумки двірників. Не лінуйтеся мити скло авто, наприклад, під час заправки на АЗС, особливо взимку та в міжсезоння, – періоди найбільш інтенсивного забруднення.
- Використовуйте якісний омивач. Регулярно перевіряйте рівень рідини для очищення лобового скла та завжди дотримуйтесь зазначеної пропорції суміші.
- Стежте за станом щіток і дотримуйтесь регламенту заміни. Найкраще міняти двірники до, а також після кожного зимового сезону, не рідше одного разу на рік.
- Видаляйте листя та бруд зі скла. Не вмикайте двірники, якщо на їх шляху є листя або бруд, які можуть пошкодити гуму склоочисника.
- Не дозволяйте склоочисникам працювати «на суху». Тертя гуми об скло чинить суттєвий опір приводу, викликаючи його підвищене зношування, але головне – стирає робочі кромки гумки. Вибирайте режим роботи склоочисників відповідно до інтенсивності дощу.
- Ніколи не використовуйте двірники для видалення криги або інею з лобового скла. Замість цього використовуйте скребок або обігрів скла, щоб розтопити сніг і кригу.
- Вибирайте правильні щітки. Завжди дотримуйтеся розмірів, рекомендованих заводом-виробником вашого автомобіля. У разі, якщо щітки будуть довшими за штатні, вони чіплятимуться одна за одну під час роботи. Короткі ж склоочисники зменшать площу огляду для водія та пасажирів. Це не лише некомфортно, але й небезпечно.
Чек-лист: як усунути проблеми в роботі склоочисників
Попри оптимальне технічне обслуговування та регулярну заміну щіток склоочисників, результати очищення залишають бажати кращого? Причин може бути декілька. Скористайтеся чек-листом і дізнайтеся, як можна усунути проблему.
Причина поганого очищення | Як усунути проблему? |
Встановлена щітка склоочисника не підходить для автомобіля. | Скористайтеся безкоштовним додатком Bosch Wiper App або зайдіть на сайт boschwiperblades.com, щоб швидко та точно підібрати потрібну пару двірників. Досить вказати марку, модель і рік випуску вашого авто. |
Щітка деформована або зношена. | Закінчився термін служби двірників, їх слід замінити. Зверніть увагу на безкаркасні щітки Bosch Aerotwin. Завдяки технології Power Protection Plus вони забезпечують відмінні результати очищення з мінімальним шумом і тривалим терміном служби. |
«Нерідне» лобове скло. | Якщо в авто робили заміну лобового скла, для коректної роботи щіток потрібно перевірити та відрегулювати контактний тиск і кут контакту. Краще звернутися в Бош Авто Сервіс. |
Проблема з електродвигуном або механізмом склоочисника. | Професійна перевірка системи в автомайстерні допоможе усунути проблему. |
Огляд або встановлення нового комплекту щіток склоочисників – простий, доступний, але критично важливий пункт весняного обслуговування автомобіля. Виконуйте його та будьте в безпеці в будь-яку погоду!