Автомобілі Ford стануть більш безпечними для пішоходів
Автомобільний концерн Ford постійно намагається створити більшу безпеку для пішоходів і тому невпинно займається вдосконаленням своїх автомобілів. За їх переконанням безпечно має себе почувати не тільки водій, а й інші учасники дорожнього руху, зокрема пішоходи.
Нова система стосовно вирішення цього питання називається Pre-Collision Assist. Її метою є дозволити автомобілю марки Ford за допомогою радару та камери “бачити” різноманітні предмети на різних відстанях. Завдяки цій системі автомобіль зможе самостійно активувати гальмівну систему. Це буде здійснюватись для того, щоб автомобіль уникнув зіткнення із пішоходом, який у цей час перетинає проїжджу частину. Якщо такий захід не допоможе уникнути дорожньої пригоди, то хоча б зменшить наслідки від зіткнення, якщо часу для повноцінного гальмування було замало.
Камера має широкий кут огляду та разом із радаром розміщена на передній частині бампера автомобілів Ford. Їх завданням буде виражатися у забезпеченні постійного сканування місцевості та завчасному оповіщенню водія у тому разі, якщо є загроза зіткненню. Якщо ж за тою чи іншою причиною водій проігнорує це оповіщення, то система зможе взяти управління на себе та зупинитися перед перешкодою, якою у даному випадку буде людина.
Нагадаємо, що подібні напівавтоматичні системи попередження про можливість зіткнення вже були представлені дещо раніше такими компаніями як Volvo та Tesla. Якщо ж згадувати про компанію Елона Маска (Tesla), то така система входить до нещодавно анонсованого автопілоту для оновлених електрокарів компанії.
Проте навіть сам Елон Маск свідчить про те, що така технологія викликає у нього значні побоювання через те, що водії можуть бути значно розслаблені за кермом, адже розраховувати будуть тільки на автоматику.
Нагадаємо, що компанія Bosch також презентувала електронну систему захисту пішоходів – Electronic Pedestrian Protection (EPP). Вона складається з датчика прискорення, що вбудовується в передню частину автомобіля, та електронного блоку управління.
У разі наїзду на пішохода або велосипедиста, капот машини під впливом піропатронов за частку секунди підніметься вгору. Це забезпечує велику площу зіткнення та ефективнішу зону деформації, знижуючи ризик отримання травми від удару.
За словами Бернда Хергерта, голова департаменту захисту пішоходів корпорації Bosch, два автомобілі з системою EPP вже надійшли в серійне виробництво.
Наступним етапом розробок стануть подушки безпеки для захисту пішоходів. Нагадаємо, що компанія Robert Bosch GMBH є співавтором системи стабілізації руху – ESP, яку вона розробила спільно з Mercedes-Benz.