Умови гарантійного обслуговування автомобільних запасних частин Bosch
Умови гарантійного обслуговування автомобільних запасних частин Bosch, імпортованих на територію України ТОВ « Роберт Бош Лтд ».
1. Гарантійне обслуговування автомобільних запасних частин Bosch які імпортуються на територію України ТОВ « Роберт Бош Лтд » проводиться виключно авторизованими сервісними центрами з обслуговування автомобільних запасних частин Bosch Service.
2. Авторизований Сервісний центр здійснює:
– з’ясування причин відмови вироби ;
– безкоштовне усунення недоліків, які виникли в ході експлуатації виробу протягом гарантійного терміну і викликані дефектом матеріалу або виробництва ( тільки в разі, якщо виробник вироби передбачає можливість його ремонту);
– безкоштовну заміну виробу у разі виявлення у нього протягом терміну безкоштовного післяпродажного обслуговування істотних недоліків викликаних дефектом матеріалу або виробництва і неможливості ремонту;
3. Авторизовані Сервісні центри мають право виконання гарантійного обслуговування наступних груп виробів Bosch:
– зарядні пристрої для стартерних акумуляторних батарей;
– звукові сигнали;
– гальмівні системи та їх компоненти;
– світлотехніка ;
– системи запалювання та їх компоненти;
– системи бензинового упорскування та їх компоненти ;
– системи дизельного вприскування та їх компоненти ;
– склоочисники та їх частини;
– стартери та їх частини;
– генератори та їх частини;
– ремені ;
– фільтри ;
– електродвигуни малої потужності.
4. На всі автомобільні запасні частини Bosch, що поставляються на територію України компанією « Роберт Бош Лтд » (далі вироби ), поширюється гарантійний термін 12 місяців від дати придбання споживачем, яка зафіксована в документі на купівлю виробу
( наприклад, накладною або касовому, товарному чеку ), без обмеження пробігу, якщо інше не зазначено в сервісній документації на автомобіль ( наприклад, інтервал заміни запасної частини, який виражений у пробігу або інтервалі часу ) за умови дотримання правил експлуатації виробу.
5. Безкоштовне гарантійне обслуговування проводиться виключно у разі надання споживачем документа, що засвідчує факт придбання вироби на території України (наприклад, накладної, касового, товарного чека) та гарантійного талона встановленого зразка. Гарантійний талон вважається недійсним, якщо в ньому відсутній підпис споживача і штамп ( підпис ) продавця. При цьому відрізок часу від дати придбання виробу до дати звернення споживача з рекламацією не повинен перевищувати встановлений термін безкоштовного післяпродажного обслуговування.
6. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування вироби втрачається в наступних випадках :
– за відсутності документа про придбання вироби з відміткою про дату і місце покупки;
– за відсутності підписаного споживачем гарантійного талона встановленого зразка;
– при порушенні умов експлуатації або зберігання виробу ;
– при виявленні ознак фальсифікації вироби ;
– при виявленні механічних пошкоджень вироби ;
– при відмові виробу внаслідок неправильної установки / монтажу;
– при виявленні слідів несанкціонованого ремонту виробу ;
– у разі відмови споживача надати автомобіль для з’ясування умов експлуатації та причин відмови виробу (крім винятків зазначених у гарантійному талоні) ;
7. Авторизований сервісний центр здійснює перевірку виробів тільки в тому випадку, якщо виріб змонтовано на автомобіль, на якому було зафіксовано відмову виробу, а сам автомобіль надано для проведення діагностичних робіт необхідних для з’ясування умов експлуатації та причин відмови виробу. Це необхідно з тієї причини, що відмова виробу може бути наслідком будь-якої іншої несправності автомобіля. У цьому випадку новий виріб буде також виведено з ладу, для Вас це означає додаткові витрати і втрату часу.
8. Без надання автомобіля може бути проведено перевірку таких виробів:
– дизельні розпилювачі (за умови надання його для перевірки разом з форсункою ) ;
-дизельні форсунки ;
– дизельні ТНВД і їх елементи ( за умови надання ТНВД ) ;
– зарядні пристрої для стартерних акумуляторних батарей.
9. У разі визнання сервісним центром браку в матеріалі або виробничого браку сервісний центр ремонтує виріб, а при неможливості ремонту обмінює покупцеві несправний виріб на новий ( справний). Ремонт або заміна виробу відбувається за рахунок виробника.
10. У разі відсутності необхідних запасних частин або виробу для заміни на складі сервісного центру сервісний центр замовляє їх для проведення гарантійного ремонту або гарантійної заміни.
11. Після заміни клієнтові ( покупцеві ) несправного виробу на новий ( справний ) несправний виріб, що вийшов з ладу з вини виробника, залишається власністю виробника і не підлягає поверненню споживачеві.
12. У разі визнання сервісним центром порушень інструкції з експлуатації, обслуговування або монтажу, використання не за призначенням або некомпетентним чином, недостатнього догляду, а також при спробах несанкціонованого ремонту сервісний центр залишає за собою право вимагати у клієнта (покупця ) відшкодування своїх збитків, пов’язаних з перевіркою вироби. Ремонт або заміна виробу відбувається за рахунок покупця.