ЯК ЧАСТО МАЄ ПРОВОДИТИСЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОНДИІЦОНЕРА АВТО?

Більшість водіїв приїжджає в майстерню тільки коли вже з’являються явні ознаки неполадок системи клімат контролю. Необхідність регулярного обслуговування автомобільного кондиціонера не є очевидною для багатьох непроінформованих водіїв.

В автомобілях приблизно від 10 до 15% від необхідної кількості холодоагенту (в більшості випадків R134a) втрачається в середньому щороку через гумові з’єднання і гумові прокладки (ефект дифузії). Коливання і наявні гумові ущільнення сприяють витоку холодоагенту.

Багато хто також не знає, що холодоагент разом з спеціалним маслом служить ще і в ролі змащуючого матеріалу, якого потребує кліматичний компресор. При занадто малій кількості холодоагенту небезпека полягає в тому, що він не досить змащується, а це може спричинити за собою повну поломку компресора.

Якщо, наприклад, в системі знаходиться тільки 250 г замість 500 г холодоагенту, вона все ж намагається досягти встановленої температури. Кондиціонер постійно працює на повну потужність, що веде до більш високої витрати палива і швидшому зносу компресора.

ЯК ЧАСТО МАЄ ПРОВОДИТИСЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ?

Щоб кондиціонер надійно працював протягом тривалого часу, експерти рекомендують проводити обслуговування кожні 2 роки. Так як вихід з ладу системи кондиціонування найбільш вірогідний при її роботі – початок літнього періоду є найбільш підходящим для сервісу.

ЩО ТАКЕ ДІАГНОСТИКА КЛІМАТИЧНОЇ УСТАНОВКИ І ЩО Є СЕРВІСОМ?

Якщо у вас є відчуття, що кондиціонер більше правильно не охолоджує, то кваліфікований фахівець СТО має перевірити окремі компоненти на їх працездатність. Таким чином він може виявити, чи є в автомобілі кілька проблемних компонентів, чи достатній рівень холодоагенту в системі і чи присутні негерметичні з’єднання.

Сервісом (обслуговуванням) кліматичної установки позначають процес, при якому за допомогою спеціального пристрою визначають, скільки необхідно відкачати та наповнити холодоагенту. Потім відбувається заправка відповідним кількістю очищеного холодоагенту, спеціалного масла та ультрафіолетової рідини (для полегшення пошуку можливих витоків в майбутньому)