Ремонт зі своїми запчастинами: чому СТО відмовляють? Три причини
Маємо для вас добру новину наприкінці, дочитайте :)
Специфіка бізнесу
Якщо хочете приїхати на СТО зі своїми запчастинами, пам’ятайте, СТО — це бізнес, і як будь-який бізнес має загальні та свої правила. Попит-пропозиція, зручний і дружній сервіс орієнтований на людей — це загальні правила. А ті свої, особливі правила створює специфіка бізнесу (що продає) + реальність (кому продає, за яких умов). Тому, наприклад, в магазині «Все для свята» вам накачають гелієм кульку, з якою ви прийшли. Гараж «У пана Степана» теж встановить на машину вашу деталь і візьме лише за роботу. А сертифікований автосервіс подумає двічі і може відмовити. Причина — специфіка бізнесу. Чому так?
Тому що гараж «У пана Степана» продає тільки роботу.
Сертифікований автосервіс, зокрема Бош 112 Україна, пропонує впевненість — гарантійний термін. Ми не сліпі виконваці, не просто робочі руки. Ми вирішуємо вашу проблему. Ми фіксери, ми вирішувачі — з нами у вас не буде проблем.
Але якщо хочете детальніше про причини чому зі своїми запчастинами ні-ні — читайте нижче.
Причина 1. Запчастини не підходять
Часом буває так, що підібрані в іншому місці запчастини не підходять до авто клієнта. Це затримує ремонт і цієї машини, і решти машин на станції: демонтаж старої деталі, монтаж і знову демонтаж неправильної деталі, майстри зробили невидиму роботу, а машина продовжує стояти і чекати — це все марно витрачений час, який клієнт буде змушений оплатити. І ще й + нова деталь. Зекономили? Чи не вигідніше одразу довіритися майстрам, просто залишити машину і просто її забрати, коли буде готова?
воно ж не має вийти так, правда?..
Причина 2. Якість деталі
оригінальний та фальшивий масляні фільтри
На ринку повно контрафакту (менша ціна, нижча якість). Ми не знаємо де клієнт купив свої запчастини, не знаємо якої вони якості і не можемо на місці провести експертизу. Відповідно ми не гарантуємо якість роботи.
Навіть якщо клієнт охоче братиме на себе відповідальність за майбутню поломку (не буде вимагати гарантії на роботу), то все одно, коли деталь полетить, буде працювати простий асоціативний ланцюжок “роботу робили на Сервісі — машина зламалася — зробили погано”. Ми хочемо бути впевненими у своїй роботі. І не давати клієнтам причин в ній сумніватися.
Причина 3. Немає гарантії
СТО не може давати гарантію на ремонт зі своїми запчастинами. Бо коли вилізе поломка, звідки ж нам знати чи провина наша і помилка сталася при монтажі, чи це погана деталь підвела хорошу роботу?
В гаражах “У пана Степана” вам поставлять будь-що за дешевше, але коли воно відлітає гарантії немає теж, а клієнти чомусь їдуть уже на імениті сервіси:)
У нас ви не переплачуєте двічі. Ви платите всього один раз. І ви платите за свої спокій і впевненість.
Наш із вами договір
Той відсоток, що сервіс бере за деталь — ми його не придумали, він є в будь-якому бізнесі, який орендує приміщення, наймає людей, сплачує квитанції і податки. Навіть хліб продають із націнкою, щоб бізнес жив. Але це аж ніяк не доброчинність з вашого боку. Ви додатково до вартості хліба платите людям, які стають посередниками між виробником і вами, щоб не треба було шукати пекарню, їхати до неї і назад лише по хліб. Це зроблять за вас і саме за це ви платите.
Ми гарантуємо, що:
- ми підберемо і замовимо все потрібне з офіційного каталогу автовиробника;
- ми будемо оформлювати повернення запчастини, якщо вона “полетіла” протягом гарантійного терміну (битимемося із постачальником за кожну вашу гривню);
- ми будемо вести вашу машину — дивитися до всього, що там “вилізе” протягом гарантійного терміну на виконану роботу;
- ви в цей час будете обтяжені лише вибором кави в нашій кімнаті очікування.
Ви отримуєте надійний сервіс:
- добрі деталі від офіційних і перевірених постачальників (деталь полетіла? читай п.2 попереднього списку);
- зекономлений час та нерви на пошуках деталі та її поверненні (у випадку браку);
- гарантію на роботу та деталі (в межах гарантійного терміну);
- ну добре, іще знижку 10% (бо ми так хочемо :D)
Ми ремонтуємо авто з 2007 року. Починали з одного боксу, розрослися до семи з власним малярно-рихтувальним цехом і блекджеком кавомашиною. І ми досі продовжуємо крутити гайки саме тому, що крутимо їх достатньо добре :)